skip to Main Content

Zasady sprzedaży internetowej

Produkty sprzedawane w e-sklepie są cenami detalicznymi brutto. W e-sklepie są trzy grupy klientów:

a) Klient niezarejestrowany (gość) – kupuje po cenach podanych bez rabatu, ale przy większym zakupie, istnieje możliwość otrzymania rabatu jednorazowego, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniem z pracownikiem sklepu.

b) Klient zarejestrowany – klient zakładając konto otrzymuje na pierwsze zakupy 2 % rabatu oraz przystępuje do programu lojalnościowego, w którym zbiera punkty za zakupy.

Po uzyskaniu określonej liczby punktów, klient zdobywa stały rabat, na poziomie:

     Punty                   Poziom rabatu
 30 – 50 pkt  3 %
 50 – 100 pkt  5 %
 100 – 150 pkt  7 %
powyżej 150 pkt 10 %

Ponadto klient otrzymuje punkty ekstra za:

– za każdą wystawioną opinię – 10 pkt

– za zapisanie się do newslettera – 15 pkt

c) Klient hurtowy – Klient, który może zarejestrować się jako firma instalatorska. Administrator sklepu, po weryfikacji danych firmy, zmienia status klienta na hurtowy i od tej chwili klient kupuje po cenach hurtowych. Przy większym zamówieniu istnieje możliwość uzyskanie dodatkowego, jednorazowego rabatu negocjowanego indywidualnie.

Zamawiając towar w e-sklepie za kwotę powyżej 300,00 zł, koszt wysyłki pokrywa sprzedawca. 

Zasady sprzedaży hurtowej

Każda z firm ma corocznie przyporządkowany stały rabat od ceny hurtowej w wysokości od 2 do 8 procent, uzależniony od wielkości uzyskanych w roku poprzednim obrotów w kwocie brutto. Wielkość progów do wglądu w siedzibie firmy. Każda firma typu hurtownia elektryczna ma stały, dodatkowy rabat na poziomie 10%.  Sprzedaż urządzeń cyfrowych typu Laskomex, Elfon odbywa się ze stałym rabatem od cen katalogowych producentów na poziomie 15%.

 

Zasady sprzedaży detalicznej

Jednorazowy zakup premiowany jest rabatem uzależnionym od wielkości zakupu wg zasady:

Wartość zakupu   Rabat
100,00 – 300,00 zł  2 %
300,00 – 500,00 zł  4 %
500,00 – 1000,00 zł  6 %
Powyżej 1000,00 zł  8 %

 

Back To Top