Zasady sprzedaży
- Szczegóły
- Zasady sprzedaży

Firma prowadzi sprzedaż na rzecz dwóch grup klientów. Pierwszą z nich są pośrednicy (firmy instalatorskie, hurtownie, sklepy), natomiast drugą klienci indywidualni. Przedstawiciele pierwszej grupy zakupują urządzenia w cenie tzw. hurtowej, która jest o 15% niższa od ceny tzw. detalicznej przeznaczonej dla klientów drugiej grupy. Obu grupom proponujemy system rabatów ujęty w poniżej przedstawionych zasadach sprzedaży. Dostępne formy płatności to: gotówka, przelew oraz karta płatnicza.
Zasady sprzedaży internetowej:
Produkty sprzedawane w e-sklepie są cenami detalicznymi brutto. W e-sklepie są trzy grupy klientów:
a) Klient niezarejestrowany - kupuje po cenach podanych bez rabatu, przy większym zakupie istnieje możliwość otzrymania rabatu jednorazowego, po wcześniejszym uzgdnieniem z pracownikiem sklepu.
b) Klient zarejestrowany - klient zakładając konto otrzymuje na pierwsze zakupy 2 % rabatu oraz przystępuje do programu lojalnościowego, w którym zbiera punkty za zakupy.
Po uzyskaniu określonej liczby punktów, klient zdobywa stały rabat, na poziomie:
Punty | Poziom rabatu |
30 - 50 pkt | 3 % |
50 - 100 pkt | 5 % |
100 - 150 pkt | 7 % |
powyżej 150 pkt | 10 % |
Ponadto klient otrzymuje punkty ekstra za:
- za każdą wystawioną opinię - 10 pkt
- za zapisanie się do newslettera - 15 pkt
c) Klient hurtowy - Klient, który rejestruje się jako firma instalatorska. Administrator sklepu, po weryfikacji danych firmy, kontaktuje się z klientem, zmienia status klienta na hurtowy i udziela firmie rabat taki aby uzyskał ceny hurtowe. Przy większym zamówieniu instnieje możliwość uzyskanie dodatkowego, jednorazowego rabatu negocjowanego indywidualnie.
Zamawiając towar w e-sklepie za kwotę powyżej 500,00 zł, koszt wysyłki pokrywa sprzedawca.
Zasady sprzedaży hurtowej:
Każda z firm ma przyporządkowany stały procentowy rabat od ceny hurtowej, uzależniony od wielkości globalnych, dotychczasowych zakupów W przypadku płatności gotówkowej od stałego rabatu dodawany jest dodatkowy rabat na poziomie 2%. Jednorazowe zakupy przekraczające poziom 1000 zł. netto dają możliwość uzyskania dodatkowego jednorazowego rabatu negocjowanego indywidualnie.
Zasady sprzedaży detalicznej:
Jednorazowy zakup premiowany jest rabatem uzależnionym od wielkości zakupu wg zasady:
Wartość zakupu | Rabat |
100,00 - 300,00 zł | 3% |
300,00 - 500,00 zł | 5% |
500,00 - 1000,00 zł | 7% |
Powyżej 1000,00 zł | 10% |
-