Firma prowadzi sprzedaż na rzecz dwóch grup klientów. Pierwszą z nich są pośrednicy (firmy instalatorskie, hurtownie, sklepy), natomiast drugą klienci indywidualni. Przedstawiciele pierwszej grupy zakupują urządzenia w cenie tzw. hurtowej, która jest o 15% niższa od ceny tzw. detalicznej przeznaczonej dla klientów drugiej grupy. Obu grupom proponujemy system rabatów ujęty w poniżej przedstawionych zasadach sprzedaży. Dostępne formy płatności to: gotówka, przelew oraz karta płatnicza.

Zasady sprzedaży internetowej:

Produkty sprzedawane w e-sklepie są cenami detalicznymi brutto. W e-sklepie są trzy grupy klientów:

a) Klient niezarejestrowany - kupuje po cenach podanych bez rabatu, przy większym zakupie istnieje możliwość otzrymania rabatu jednorazowego, po wcześniejszym uzgdnieniem z pracownikiem sklepu.

b) Klient zarejestrowany - klient zakładając konto otrzymuje na pierwsze zakupy 2 % rabatu oraz przystępuje do programu lojalnościowego, w którym zbiera punkty za zakupy. 

Po uzyskaniu określonej liczby punktów, klient zdobywa stały rabat, na poziomie:

 

     Punty                   Poziom rabatu
 30 - 50 pkt  3 %
 50 - 100 pkt  5 %
 100 - 150 pkt  7 %
powyżej 150 pkt 10 %

 

Ponadto klient otrzymuje punkty ekstra za:

- za każdą wystawioną opinię - 10 pkt

- za zapisanie się do newslettera - 15 pkt

c) Klient hurtowy - Klient, który rejestruje się jako firma instalatorska. Administrator sklepu, po weryfikacji danych firmy, kontaktuje się z klientem, zmienia status klienta na hurtowy i udziela firmie rabat taki aby uzyskał ceny hurtowe. Przy większym zamówieniu instnieje możliwość uzyskanie dodatkowego, jednorazowego rabatu negocjowanego indywidualnie.

 

Zamawiając towar w e-sklepie za kwotę powyżej 500,00 zł, koszt wysyłki pokrywa sprzedawca. 

 

Zasady sprzedaży hurtowej:

Każda z firm ma przyporządkowany stały procentowy rabat od ceny hurtowej, uzależniony od wielkości globalnych, dotychczasowych zakupów W przypadku płatności gotówkowej od stałego rabatu dodawany jest dodatkowy rabat na poziomie 2%. Jednorazowe zakupy przekraczające poziom 1000 zł. netto dają możliwość uzyskania dodatkowego jednorazowego rabatu negocjowanego indywidualnie.

 

Zasady sprzedaży detalicznej:

Jednorazowy zakup premiowany jest rabatem uzależnionym od wielkości zakupu wg zasady:

Wartość zakupu   Rabat
100,00 - 300,00 zł  3%
300,00 - 500,00 zł   5%
500,00 - 1000,00 zł  7% 
Powyżej 1000,00 zł   10%

 

   -